PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

08 juni 2006

The email has landed

Na bijna anderhalf jaar bloggen kwam hier al flink wat volk voorbij.
Het begon met klasgenoten en enkele vrienden, plots zelfs lectoren en heel onverwachts mijn zusje. Beste vrienden lezen hier stiekem, sales assistentes lezen het op hun bureau, sommigen googelen dan weer een vreemde combinatie van "Evi Delange + populair" om zo hier terecht te komen...

Misschien net daarom, kan ik vandaag voor het laatst ongecensureerd mijn blijde boodschap verkondigen.

Mijn mama kan op internet. Na veel uitleg kan ze al zelf een website bezoeken. Na nog meer uitleg waagde ze zich aan email... Met een splinternieuw gmail adres (als je't doet, doe het goed) kan ze vanaf heden ook alle filmpjes en cartoons van haar beste vriendin ontvangen.

Erger ik mij hieraan? Neen. Waar we tien jaar geleden opkeken van een telefoon in de auto, ben je vandaag niet meer mee als je geen emailadres hebt. Lang leve moderne communicatiemiddelen. Voorlopig is dit trouwens zeer gezond voor mij. Elke vijf minuten moet ik het huis doorlopen om even te assisteren. Heeft u er trouwens als eens bij stilgestaan hoe gevaarlijk een virusscanner er wel uitziet voor een vrouw van 45?

Achja, binnenkort kan ze dit allemaal zonder nadenken. Maar hoe lang zal het duren, voor ze mijn naam eens door google jaagt? Dat mag voor mij nog eventjes duern, maar ondertussen hoop ik dat ze een nieuw stukje van de wereld ziet opengaan op een 17" scherm.

3 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

En gaat mama PJ ook bloggen?

Haar zieleroerselen prijsgeven aan ons en ander grijze-zone geboefte?

Heeft ze jouw vorige post(s) gelezen of hou jij haar nog wat op afstand.

Moet ik niet dringend verhuizen in dat geval?

donderdag, juni 08, 2006 5:17:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Voorlopig blijft mama's fascinatie beperkt tot het openen en beantwoorden van emails. Wat een blog is weet ze nog niet, laat staan dat ze weet dat ik er een heb.

Voorlopig mag dat ook zo blijven :-).

donderdag, juni 08, 2006 5:24:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

wacht maar pj, sevvens hebt ge geen privéleven meer :D

zaterdag, juni 10, 2006 10:13:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home