PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 juni 2006

Gastblog: my sister

Om haar frustratie kwijt te spelen, en om haar te feliciteren met haar nieuwe job geef ik vandaag het woord aan ons Annelien. Spaar uw commentaren niet, ze heeft evenveel ego als ik. Enjoy!

Die mottige wereldbeker


Voor de dames onder jullie.
De zomer zit eraan te komen, examens (voor sommige) bijna gedaan, en de zon is er weer (of toch af en toe). Alles lijkt perfect te gaan… behalve dan dat ik geen kans krijg om een goede film of leuk tv-programma te bekijken en een avondje niets te doen. REDEN: ik kruip in mijn zetel met een groot glas cola en een snoepvoorraad goed voor een hele avond, ik zet de tv aan en wat zie ik VT4: voetbal, Kanaal 2: voetbal, Canvas: tennis en VTM: het nieuws met als hoofdpunt: voetbal.

Na lang twijfelen zap ik naar VRT. Ondanks dat ik meer van vtm-niveau (ook wel eens het ik-denk-liever-niet-na-en-zie-graag-andermans-miserie niveau genaamd) ben, waag ik het er toch op… resultaat: wielrennen (de ronde van Zwitserland of whatever…). Ik ben in tegenstelling tot vele vrouwen een voetbal-liefhebster, ik heb er geen problemen mee om mijn jongen (die er momenteel gelukkig niet is) naar een match te laten kijken maar komaan, 6 UUR VOETBAL PER DAG! Om dan nog maar te zwijgen over de voor- en napraatjes die ook nog eens uren duren! IK WORD ER GEK VAN!

Dan zap je door naar 5TV waarvan mannen zeggen dat het een zender is voor de vrouw met een laag niveau… maar 11 mannen die achter een bal lopen om hem dan uiteindelijk weer weg te schoppen, daar moet je nu ook niet echt voor gestudeerd hebben dacht ik… En mooie mannen zitten er ook niet echt tussen…
DUS: voor de vrouwen onder jullie die de wereldbeker ook zo beu zijn… zin om misschien een anti-wereldbeker dag te houden??? (lees: op café gaan is geen oplossing want daar staat de voetbal ook een hele dag te spelen) wat kunnen we er anders nog aan doen?

3 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Een anti-voetbalwedsrijd houden?

zaterdag, juni 17, 2006 3:12:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

euhhhhhhh naar de efteling gaan misschien... of gewoon aan 5tv of vitaya voorstellen om een hele maand dingen te organiseren voor iedereen die tegen voetbal is... schrijf mij al maar op...

zondag, juni 18, 2006 4:25:00 p.m.

 
Anonymous annelien said...

we zijn ondertussen half jaar verder: ik ben het huis uit, nu is er wel ne jongen bijgekomen die heel hevige FCB-supporter is, gevolg: ik ga af en toe gewoon mee naar de voetbal! Voetbal op tv suckt wel meestal MAAR aan alle vrouwen: voetbal in een stadion is geweldig, de sfeer, de liedjes, de venten en de commentaar op elkaar... is zeer ontspannend... ik koop volgend jaar een abonnement

vrijdag, maart 30, 2007 2:25:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home