PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 juni 2006

Mijn gouden elfjes

Terwijl menig elftal zich klaarmaakt om in duitsland een bal tussen twee palen te krijgen, gaat de halve bevolking hier naar vierjaarlijkse gewoonte op in de voetbalgekte. Zonder nationale ploeg, maar met de leuze "meekijken is belangrijker dan winnen" gaat het er de komende weken om spannen.

Ook al ga ik voor een klein stukje mee op in deze massahysterie, toch zijn er volgens mij betere elftallen.
Dames en vooral heren, ik presenteer u mijn elftallen!

Internationaal
Kirsten Dunst
Jessica Biel
Charlize Theron
Elisha Cuthbert
Scarlett Johansson
Natalie Imbruglia
Virginie Ledoyen
Natalie Portman
Eva Longoria
Vanessa marcil
Tara Reid

Reservebank: Kate beckinsale, Katie Holmes en Laura Prepon.

Nationaal
Evi Hanssen
Tatiana Silva
Lien Van de Kelder
Liesbeth Van Muylem
Ann Van Elsen
Hadise
Roos van Acker
Kirsten Flipkens
Ellen Dufour
Ann Vervoort
Kate Ryan


Reservebank:
Marie Vinck, Lotje Vanden Broucke en Els Pynoo.


Medeblogger Peter Heeft mij ondertussen ook zijn favorieten laten weten. Wie echt naar iets voetbalgerelateerd op zoek is, moet het op zijn blog gaan zoeken.

Internationaal
Scarlett Johansson
Jessica Biel
Keira Knightley
Ana Ivanovic
Julia Volkova
Shirley Manson
Sienna Miller
Natalie Imbruglia
Neve Campbell
Jeniffer Love Hewitt
Julia Stiles

Reservebank: Mena Suvari, Eliza Dushku en Blake Lively

Nationaal
Roos Van Acker
Kim Gevaert
Lien Van de Kelder
Elodie Ouedraogo
Dina Tersago
Evy Gruyaert
Tine Reymer
Annelies Van Herck
Roxane
Tania Prinsier
Charisse Verhaert

Reservebank: Lotje Vanden Broucke, Britt Vanmarsenille, en Yannick Peeters

Scheidsrechters: Peter Van Meer, Pieterjan Van Leemputten.

9 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Heren Peter en Pieterjan,

Waarom niet gewoon toegeven dat het alleen maar om borsten en billen gaat?

Dan kunnen de spelende meiden meteen uitzoeken naar welke ref ze moeten lonken als ze iets mispeuterd hebben.

Of vergis ik mij?

zondag, juni 11, 2006 12:00:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

We dachten dat het al duidelijk was dat we ze niet hebben geselecteerd op hun kennis van buitenspel.

Wie wil mag trouwens zelf zijn elftal hier posten.

zondag, juni 11, 2006 2:19:00 p.m.

 
Blogger Frakkie said...

Op request van PJ mijn twee lijstjes

Internationaal

Alyssa Milano
Emma Bunton
Lindsay Lohan
Rose McGowan
Jessica Alba
Rachel Bilson
Sharon Stone
Melinda Clark
Jaime Pressley
Rihanna

Reservebank: Evangeline Lilly, Sarah Michelle Gellar, Niki Cox

Nationaal
Evi Goffin
Tania Prinsier
Hanne Troonbeeckx
Tess Goossens
veronique De Kock
Phaedra Hoste
Linda Mertens
Rani De Coninck
An Lemmens
Sylvie De Bie

Reservebank: Ellen Dufour, Elke Vanelderen, Dina Tersago

zondag, juni 11, 2006 6:00:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

pj weet waarschijnlijk zelf niet wat buitenspel is...

en daar bij, als het over elfjes gaat... ik denk niet dat die echte elfentenen hebben, ik daarentegen wel dus ik begrijp niet waarom ik er niet bij staat. ik heb toch ook dikke borsten en billen? pfuh!!

en voor wie niet weet wat elfentenen zijn: shame on you

zondag, juni 11, 2006 10:46:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Daarom dat ik ook bij deze speciale selectie sta, hetzij als ref.

Ik heb bewust niet-(inter)nationale bekendheden uit het lijstje gehouden. Sommigen zouden te raar opkijken van mijn top 3 anders ;-).

Wat uw borsten en billen betreft, u krijgt in juli de kans om te stijgen in de ranking!

zondag, juni 11, 2006 11:47:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

goed, maar dan eis ik wel een nieuwe showuitrusting... zonder doe ik het niet :p

maandag, juni 12, 2006 10:25:00 p.m.

 
Anonymous lientje said...

Pj, daar ik u dierbare zus ben, vind ik dat ik zeker een plaats in het elftal verdien. Misschien is een plaats in uw elftal niet geschikt voor mij (als zusje dan) maar Frakkie van u had ik een plaatsje verwacht!

met vriendelijke groeten

donderdag, juni 15, 2006 8:43:00 p.m.

 
Blogger Frakkie said...

Jama, het gaat over bekende schoonheden eh Lientje

En gij behoort tot de onbekende eh

vrijdag, juni 16, 2006 7:11:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

warhammer gold warhammer money warhammer accounts tibia money tibia gold tibia item runescape accounts buy runescape accounts runescape money runescape gold runescape gp runescape power leveling runescape powerleveling cheap rs2 powerleveling runescape equipment buy rs equipment runescape runes cheap rs2 runes runescape logs cheap rs2 logs runescape items buy runescape items runescape quest point rs2 quest point cheap runescape questpoint runescape gold runescape items runescape power leveling runescape money runescape gold buy runescape gold buy runescape money runescape items runescape accounts runescape gp runescape accounts runescape money runescape power leveling runescape powerleveling tibia gold dofus kamas buy dofus kamas wow power leveling wow powerleveling runescape questpoint rs2 questpoint Warcraft PowerLeveling Warcraft Power Leveling World of Warcraft PowerLeveling World of Warcraft Power Leveling Hellgate money Hellgate gold buy runescape logs buy rs2 items cheap runescape items Hellgate London gold Guild Wars Gold buy Guild Wars Gold runescape items rs2 accounts cheap rs2 equipments lotro gold buy lotro gold buy runescape money buy runescape gold buy runescape runes lotro gold buy lotro gold runescape money runescape gold cheap rs2 powerleveling eve isk eve online isk buy runescape power leveling rs2 power leveling tibia gold tibia item runescape accounts Fiesta Silver Fiesta Gold Scions of Fate Gold Hellgate Palladium Hellgate London Palladium SOF Gold Age Of Conan Gold AOC Gold ArchLord gold tibia money tibia gold runescape accounts runescape gold cheap rs2 powerleveling buy ArchLord gold DDO Plat Dungeons and Dragons Online Plat

woensdag, oktober 29, 2008 4:22:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home