PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

28 juni 2006

PJ on stage

Vanaf nu kan ik nog meer als een konijn achter mijn lichtbak zitten. Bij wijze van einde-examens-geschenk heb ik me dit nieuw LCD scherm gekocht.
Voor de leken, een 19" LCD is 2 inch (5 centimeter) groter dan een standaard computerscherm. Het is geen muurvullende thuisbioscoop, maar best leuk voor een dvdtje. Uiteraard komt hier ook wat reclame bij te pas, voor 337 euro (+ recup) te koop bij GuFra. Allen daarheen!
---

Maar nu over tot de orde van de dag week. Tenzij ik ongelooflijk veel schrijfzin krijg -gecombineerd met boeiend nieuws- zal dit mijn laatste post zijn tot maandag. Naar goede gewoontje begeef ik mij morgenavond/donderdagochtend naar de Werchterse weide om vier dagen lang bandjes aan festivalgangers te geven (in ruil voor hun ticket uiteraard).

Kan ik u gratis binnensmokkelen: NEEN.
Kan ik u een pint trakteren: JA
Wil ik u een pint trakteren: Dat hangt af van uw vrouwelijke charmes

Denkt u mij te herkennen (de crewleden dragen fluo-blauwe t-shirts dit jaar), aarzel dan niet om 'we love you PJ, we do' te scanderen. Ookal sta ik niet op het podium, ik ben een artiest op mezelf en mijn ego is hongerig.

Bij deze verlaat ik u enkele dagen. De geur van het het gras, alcohol en goedkope jointjes wacht op mij.

5 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Enjoy it PJ, en denk nog eens terug aan Pukkelpop van vorig jaar :-).

woensdag, juni 28, 2006 10:18:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Aangezien ik toen in de tent met een knap zwartharig meisje sliep, en nu met een lelijke zwartharige jongen (Jorn), zal ik dat zeker doen ;-).

woensdag, juni 28, 2006 11:42:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

fff :( ik heb ook gedaan met de examens, maar krijg ik iets van pj??? NEE DUS *slet*

donderdag, juni 29, 2006 12:03:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Hela, hela, wat is dat daar allemaal? Wie slaapt er met wie? En wij maar denken dat het allemaal om de muziek draait!

donderdag, juni 29, 2006 12:24:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@Bm&u: deze zomer zal ik zowel nachten met Tine als met Cbg doorbrengen.

I love my groupies :-).

dinsdag, juli 04, 2006 1:51:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home