PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 juli 2006

De laatste gebeden...

Het is 6 juli 2006, 1 uur 's nachts. Op mijn kamer is het 25.8°C warm.

En nachtrust is weer ver te zoeken.

Morgen om 16 uur staat een enthousiaste man ons moed in te spreken, waarna het verdic(k)t valt...
Heel eerlijk mik ik voor het allereerst in mijn leven op een 'geslaagd met voldoening'. Bijna alles verliep probleemloos. Ook al zal een onderscheiding er nooit inzitten, mijn talen zijn dit jaar verbeterd en ik beschouw mezelf als 'ne goeie'.

Maar het knaagt. Er zijn ook dingen minder goed verliepen. Hoeveel stukken mogen er van een vliegtuig vallen voor het hele ding neerstort?

Morgen, 16 uur, XIOS Hogeschool Limburg, vildersstraat 5 in Hasselt. Een wit licht zal schijnen het het zal blijten of lachen worden. Ik hou u op de hoogte als u voor mij wil bidden.

En als u daar toch mee bezig bent, eveneens om 16 uur: Mike, Bram en de rest van 2 Journalistiek.

Eefje, Inge, An, Kristof, Jan en de rest van 3 PV en BanaBa studeren met uw gebeden af om 15.30 uur.

Voor Tine richt u uw gebeden richting Antwerpen rond 14 uur. Stuur er ook eentje richting haar ma zodat ik met haar (Tine) naar zee mag volgende week.


Ga nu allen heen in vrede, trakteer uzelf op een hostie en vergeet den offerblok niet...

3 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

Ik zal in diepe devotie bij jullie zijn, allemaal.
De ma van Tine moet even wachten...

donderdag, juli 06, 2006 8:11:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

*doh* proclamatie is een uur later :( nu zit ik hier voor niks op deze spookschool... speaking of hell, het is hier ook nogal warm..

donderdag, juli 06, 2006 1:46:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Nog eens ne dikke proficiat PJ, ge zijt ne goeie ;-).

donderdag, juli 06, 2006 10:15:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home