PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

22 juli 2006

En wat is uw geaardheid?

Hypes en internet hangen vaak samen. Googelen, bloggen en downloaden behoren anno 2006 tot de vaste woordenschat van een doorsnee surfer. Wat rest nog? Profieltjes!
Ga maar eens googelen en u zult mij wel enkele keren terugvinden in combinatie met een oude foto en dito uitleg. Met de nieuwe Looknmeet.EU heb ik (na een stuk of dertig spammails) meteen een nieuw profiel aangemaakt, kwestie dat ik een pak socialer lijk.

Maar ik dwaal af. Het hele lnm.eu gebeuren (kort voor looknmeet, wat dan weer kort is voor look and meet, volgt u nog?) zit in een betaversie en dat merk je nogal snel...

(klik voor normale afbeelding)

Besexual? Een dom typfoutje wat op elke site wel eens voorkomt. Zelfs de krant heeft er elke dag wel een paar. Maar let vooral op de (lelijk onderlijnde) tekst rechts...

En nu het uiteindelijke profiel...


Hmm... gingen ze mijn geaardheid niet geheim houden?
Stel nu dat ik in het geheim liever naast Brad Pitt ipv Kirsten Dunst lig, dan had ik nu wel een probleem. De vraag is hoeveel jongens en meisjes stiekem dit op hun profiel hebben ingevuld, zonder echt hiermee naar buiten te willen komen...

Zomerhit van de dag: Salt'n Pepa - Let's talks about sex

4 Comments:

Blogger Tine said...

pfff looknmeet.. wie doet daar nu nog aan mee? en daarbij, mss is het meer een teken van een sociaal mens te zijn als je er geen hebt, wat dan zou willen zeggen dat je met je vrienden constant op stap bent, zodat je je heel weinig met internet bezighoudt..

zaterdag, juli 22, 2006 4:00:00 p.m.

 
Blogger Depechie said...

Tine heeft gelijk ( hoewel hetzelfde kan gezegd worden over het invullen van comments op andermans blogs hé ;) )

ZOMERHITS moeten we hebben vandaar :

* Stereo Mc's - Connected

zondag, juli 23, 2006 9:43:00 p.m.

 
Anonymous noortje said...

ma ja, kan t zoveel kwaad da ze uw geaardheid bekend maken? lnm en zo is bedoeld om vrienden te maken. Dus ja... dan kan die geaardheid nog wel es van pas komen later ;)

zondag, juli 23, 2006 11:19:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@ Noortje: Eindelijk eens niemand die on topic kan reageren. Een geaardheid is nog altijd iets persoonlijks en dus heb je het recht dit voor jezelf te houden. Het is inderdaad niets ergs, maar ik kan me inbeelden dat coming out of the closet minder makkelijk is dan gedacht...

@Tine & Depechie: hoewel ik profielpagina's en dergelijke nogal raar bekeek, moet ik beseffen dat het vandaag anders is. Internet shops/dating/entertainment enz... is vandaag niks abnormaals.

maandag, juli 24, 2006 2:17:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home