PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 juli 2006

I'm Mr Brightside

Het is 5 juli 2006, 3 uur 's nachts. Op mijn kamer is het 26.4° warm.

En nachtrust is weer ver te zoeken.

Waar denk ik aan?
- mijn proclamatie donderdag om 16 uur.
- Mijn uitstapje naar zee.
- De nieuwe Opel Astra Twintop van ons mama.
- Het feit dat ik er nog niet mee mag rijden.
- mijn kapotte knalpot (onderuitgevallen tijdens een rit Langdorp-Werchter).
- Kans op een Belgische tourwinnaar met ballen, zonder doping.
- En zoveel meer dat u eigenlijk niet aangaat.

Dit alles gegratineerd op een achtergrondmuziekje van The Killers - Mr Brightside, Meerbepaald de Thin White Duke mix. Ik wou jullie vooral de lyrics eens laten zien. Stukje story of my life, maar zo zal ik wel niet de enige zijn.

1 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Tot morgen PJ :-)

ps. de fiësta is veel hipper ;-).

woensdag, juli 05, 2006 5:42:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home