PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 juli 2006

Kiss me, I'm almost graduated

2e jaar Journalistiek
Percentage: 63,47% Resultaat: geslaagd

3e jaar Pers & Voorlichting
7 vakken gevolgd

Percentage: 71%

--

Wat wil dit zeggen? 3 maanden verlof en volgend jaar nog twee vakken, mijn eindwerk en stage te doen.

Ik sta bij deze open voor traktaties, kussen, knuffels en groupies. Maar wens mijn collega's uit het tweede en derde jaar ook even proficiat. Mijn bloggende collega's (rechts) zijn allemaal geslaagd, An zelfs met onderscheiding. Hou uw kranten in de gaten, 3PV duikt vroeg of laat op...

UPDATE: wie dacht dat ik voor de verandering eens goed bezig was, moet deze resultaten maar eens bekijken...

3 Comments:

Blogger Kristof said...

Congrats!

vrijdag, juli 07, 2006 6:37:00 p.m.

 
Anonymous NeCo said...

3PV the next generation

vrijdag, juli 07, 2006 8:19:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

help, das gewoon erg die van 20, ik weet niet wat! Ik ben allang blij als ik erdoor ben met voldoening... nogmaals gefeliciteerd ;)

zaterdag, juli 08, 2006 10:28:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home