PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 juli 2006

Lijntjes en pyjamaparty's

Ik heb enkele lijntjes binnen. Dit tijdens een uur zwaar doorblokken waardoor ik nu met zere ogen achter mijn computer zit.

I'm not an addict.
--

Voor u zich een Pj met herxamens en coke-verslaving voor de ogen haalt, zeg ik er even bij dat het om good old Tetris gaat. Tijdens het opruimen (ja het is putje zomer en ik hou grote kuis) heb ik mijn gameboy teruggevonden. Nog steeds voorzien van Tetris kon ik het niet laten. Zelfs het muziekje werd aangesloten op mijn 2.1 boxen.

Jammer genoeg moet ik toegeven dat ik mijn niveau van weleer niet meer in de vingers heb. Een schamele 85 lijnen in A-mode (ergens in de 20e eeuw was dit nog 162) en niveau 4 op snelheid 9 in B-mode (vroeger 5).
--

Newsflash: nog tien bezoekers en mijn teller draait naar de prachtige tienduizend. Mail mij een screenshot van het tienduizendste bezoek en u wint een ijsje/pintje naar keuze. Pieterjanvl at gmail punt com.
--

Vraag van de dag: is het Murat Kaplan of Kaplan Murat? Of hebben ze gewoon een andere kerel opgepakt vanavond?

--
Verder nog nieuws? Morgen ga ik met mijn twee fitnessdames naar Scherpenheuvel. Volledig in pyjama en sloeffen omdat ze dat bij Fata Morgana zo vragen. Ze hebben daar een slordige 5000 mensen nodig. Zoekt u meer motivering? Tine staat er in pyjama te tappen. Daar drink ik op!

Zomerhit: k's choice - not an addict