PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

30 juli 2006

Nog meer dienstmededelingen

Dingen waar ik niet wil over schrijven, maar wel wil vermelden.

-Vrouwen zijn zelden te vertrouwen
-Frank Vandenbroucke (de minister, niet de steeds-comeback-makende-wielrenner) heeft een lelijke pyjama. Hoe ik dat weet ziet u vanavond om 20.45 uur op Eén.
-knappe vrouwenquote van de dag "PJ uw achterste ziet er niet slecht uit in pyjama"
-Mijn 10 000e bezoeker was niemand minder dan Var.
-een namiddag Fata Morgana is warm. De komende dagen loop ik dan ook met een andere huidskleur rond.
-Net zoals Landis, doet testosteron soms rare dingen met een mens.

Zomerhit:
Non-zomerhit: Hooverphonic - out of sight
Olive - You're not alone (ATB remix)

5 Comments:

Blogger Bad, mean & ugly said...

-Wanneer vertrouw je vrouwen dan wel?
-Ministriële pyamas. Ze moesten het verbieden!
-Dikke pint voor Var. Ik was 10018.
-Factor 36: nooit van gehoord? Speciaal voor blonde mannen. Wie zijn gat verbrandt...
-Testosteron?!? Man, breek me de bek niet open...

zondag, juli 30, 2006 3:15:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Het gaat om meer dan één gebeurtenis, maar ervaring leert dat je je best niet te fel vastklampt aan hun woorden...

Ik heb hier een factor 50 liggen, maar niet aan gedacht dat ik van twaalf tot zes buiten in de zon moest staan.

zondag, juli 30, 2006 9:51:00 p.m.

 
Blogger noorkie said...

Landis, k lag achterover van het lachen en van de schok tegelijkertijd. De winnaar van de Tour betrapt, hoe veel erger kan het nog worden???

maandag, juli 31, 2006 1:46:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

De laatste dagen zijn er stemmen opgegaan dat het bijna onmogelijk is om de tour uit te rijden zonder verboden middelen. Vergeet niet dat Merckx destijds ook betrapt werd op doping (hij bleef weliswaar ontkennen en er kwam nooit een tegenexpertise).

Zolang mensen ergens kunnen winnen, zullen er altijd mensen zijn die valsspelen.

maandag, juli 31, 2006 5:13:00 p.m.

 
Blogger noorkie said...

jammer genoeg is dit heel erg waar.
Maar niet alleen in wielrennen gebruikt men, terwijl men dat vaak vergeet. Ze viseren hun, maar in andere sporten wordt er ook massaal gespoten, geslikt,..

maandag, juli 31, 2006 11:19:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home