PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 juli 2006

Nutteloze dienstmededelingen

Mijn eerste dag terug in het binnenland en ik verlang al terug naar een verfrissende duik in zee.
Met deze mededeling schotel ik u (na vele weken) een nieuwe vraag van de week voor (rechterkolom). Wat doet u tegen de warmte? Ik hou het op een combinatie van de vier mogelijkheden. Knappe vrouwen die voor de vierde mogelijkheid kiezen mogen mij altijd mailen trouwens.

Verder heb ik grote kuis gehouden in mijn bloglinks (ook in de rechterkolom). Eentje verdween, vier anderen zijn verplaatst naar 'old blogs' omdat ze al enkele maanden niets meer schreven. Het blijven aanraders, maar ze hebben (voorlopig?) niets nieuws te bieden.

Nog iets weten? Ik ben nog steeds enorm zen (zie tweede foto). Ik hou nog steeds van mooie vrouwen en pasta.

Tot slot krijgt u van mij een zen-zomernummer
Astronaut wife - cape canaveral

En in deze zen-toestand stuur ik deze ook naar enkele Israƫlieten en Hezbollah-leden
Michael Franti & spearhead - bomb the world

Maar het blijft nog steeds warm dus... Last but not least
Donna Summer - Hot stuff

2 Comments:

Blogger Depechie said...

'k Sta wa achter met die zomerhits precies :)

Maar tja da is ook nie moeilijk, als ge natuurlijk gelijk ne zot bijna elke dag iets blogt !

Maar goed hier iets nieuw :

* Buscemi - Seaside

donderdag, juli 27, 2006 10:08:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Aah Seaside, die ontging me eventjes.
Het bloggen gaat zoals het me uitkomt, meestal naargelang de stemming en de gebeurtenissen.
Ik blog mss als ne zot maar u leest het toch maar ;-).
Uw blog ziet er trouwens ook niet slecht uit al ben ik absoluut geen Magic The Gathering-speker.

vrijdag, juli 28, 2006 2:57:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home