PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

31 juli 2006

Vaarwel

Een meisje van mijn klas had altijd haar uitlaatklep, wat las ik ze graag.
Zo ben ik op een dag ook begonnen, kleine dingetjes, grote dingen.

Maar nu is het gedaan.
Een van mijn inspiratiebronnen geeft er de brui aan.
Het meisje werd een vrouw, en
IngeB stopte ermee.

Toch is elk einde tegelijk een nieuw begin. Noortje Begon vandaag te bloggen en van haar kan je alles verwachte...

Ingehit: hot chocolate - sexy thing
Noorderhit: Noordkaap - satelliet Suzy

Ps: Inge, je bent altijd welkom in een gastblog. Of heeft Flair je al als vaste columniste?

2 Comments:

Blogger noorkie said...

wat denkt iedereen toch over mij ;)

maar het is wel waar :):)

maandag, juli 31, 2006 11:17:00 p.m.

 
Blogger IBo said...

"KLeine dingetjes, grote dingen..." Sex ain't everything, Bob!
Schrijf ze nog!

zaterdag, augustus 05, 2006 5:21:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home