PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

12 juli 2006

Vakantie en zen

Dagen die beginnen om 13 uur.
Spontane zwembadbezoekjes, soms gewoon om aan de bar te zitten.
Dagen afsluiten met een filmpje in bed,
of met cocktails op een terrasje.
Daguitstapjes naar zee, in afwachting van grotere vakantieplannen.

Misschien ligt het aan die rust dat ik geen inspiratie kan vinden, laten we hopen van niet.

Toch heb ik nog zinnig werk uitgevoerd de afgelopen dagen, bij wijze van promotie heb ik Sanne even volgekrabbeld. Helaas niet op een lichaamsdeel naar keuze (vrijwilligsters gezocht!).

Image Hosted by ImageShack.us

Maar om te visualiseren hoe zen ik de laatste dagen wel ben, krijgt u hier exclusief PJ in zen-toestand te zien...

Image Hosted by ImageShack.us
Eat that Dalai Lama!
Toegegeven, niet mijn beste foto, maar al zwevend pak ik nu eenmaal niet op foto.

Wat moet ik hier nog kwijt? Ik ben voortdurend bezig met het samenstellen van een zomerplaylist op mijn iPod (door het kapotte schermpje kan ik ook maar één playlist beluisteren...).
Mijn deal met u is dat ik u in elke post mijn zomernummer van het moment laat weten, in ruil geeft u me de titel van een ander aangenaam zomernummer. Een beetje zoals Splitscreen sleeper een tijdje terug al deed (bij deze bedankt voor de inspiratie).

Sioen - Another ballad