PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

03 juli 2006

Werchter kort samengevat

Ik heb de groeten van Bert, Jeroen, Sofie en Elke, nu nog uitzoeken welke Bert, jeroen, Sofie en Elke.

In tegenstelling tot wat Het Nieuwsblad schreef heeft Fergie van de Black Eyed Peas geen heldere aangename stem. Integendeel.

Ik lig goed in de markt bij Lesbische meisjes.

Niet alle bikini's zijn 100% doorkijkproof. Gelukkig.

Ik stond vier uur geleden even op de mainstage van Rock Werchter.

Een crewcamping is doorgaans even erg als een gewone camping.

Ook op een crewcamping neuken ze naast je tent (zelfs na de opmerking "lukt het of moet'k komen helpen?"

Ik heb Hooverphonic moeten missen en Kaiser Chiefs voor de tweede keer gemist.

Chocomelk wordt zuur na twee dagen in een tent.

Sean Paul heeft een kast van een zwarte bodyguard. Als hij in de buurt is regelt hij zelfs het doorgaand verkeer.

Roos Van Acker rijdt in een mini.

Een eenvoudig medewerkersbandje is op magische wijze om te toveren tot All Area-bandje.

Sanne wilt mij, maar ze geeft het niet toe.

6 Comments:

Anonymous Tine said...

oh ist waar? chocomelk wordt zuur na twee dagen bij een temperatuur van 30+? ;-)

maandag, juli 03, 2006 10:03:00 a.m.

 
Anonymous noortje said...

de o zo toffe toverbandjes. Zo heel ineens had ik een 1,2,5 en 8 erop. En zondag ook nog ineens in de perstent.
Life is a miracle indeed.
En Live is God!

maandag, juli 03, 2006 5:36:00 p.m.

 
Anonymous Sanne said...

Ej poepke, gij ebt schoon stelten onder uwe schijtbak staan!

maandag, juli 03, 2006 9:05:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@Noortje: Die toegang tot de perstent hebt ge aan uw diploma te danken vanaf nu ;-).
De bandjes voor TW Classic zijn trouwens van zelfde makelij maar ik zou er geen misbruik van maken want ze weten dat het kan.

@Sanne: Hoe zit dat? wilt ge mij nu nog want mij goesting is over... :-)

dinsdag, juli 04, 2006 1:47:00 a.m.

 
Blogger Aaron said...

Roos van Acker rijdt in een VW Beetle!
Stoem foef!

zondag, juli 09, 2006 1:01:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Zo gaat ge nooit in mijn links geraken Aaron :-).

zondag, juli 09, 2006 2:10:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home