PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

25 augustus 2006

BEWARE if PJ's there...

Er is iets wat van mij een ongelooflijke bedreiging maakt.

Zijn het mijn witte tanden? Mijn prachtige blonde haren? Blauwe ogen? Kathedraal van een lichaam? Of gewoon voor mijn vlotte babbel en intrigerende verhalen?

Wat het ook is, het zorgde er gisteren weer voor dat ik ruzie had met het vriendje van een vriendin.
It ain't easy being sexy. :-(
--

Sexy oude zomerhit: Right said Fred - Too sexy

5 Comments:

Blogger Tine said...

Ik ken het probleem... ik jaag ook altijd iedereen van wie ik hou weg om de 1 of andere reden...

zondag, augustus 27, 2006 12:45:00 p.m.

 
Blogger ҲҳMapassjaҲҳ said...

lol

dat was dus die vriendin van wie in de hele vacantie niets meer wist?

Misschien was ze bang dat ze zou het niet tegen kunnen om jou te verkrachten




LOL

Hahaha


Ok ik zal doen alsof dat een grap was (jouw post)


:)

maandag, augustus 28, 2006 6:03:00 p.m.

 
Anonymous tilde said...

soms is het moeilijk om bescheiden te blijven e.
Maar ja als je nu eenmaal mister perfect zijt...

maandag, augustus 28, 2006 8:00:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Bwa ik ben mister perfect niet, gewoon een van zen beste prototypes :-).

Soms ben ik ook bescheiden hoor. Gewoon niet zo vaak op men blog.

maandag, augustus 28, 2006 8:09:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

je bent ZELDEN bescheiden ;)

maandag, augustus 28, 2006 11:01:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home