PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

16 augustus 2006

Comedy & Candles

Al jaar en dag staat 15 augustus voor "kaarskesverlichting in Aarschot" (toch in Aarschot zelf).
Concept: duizenden theelichtjes over heel de stad (prachtig) en een burgemeester die -nog altijd- niet goed kan speechen (minder prachtig).

Dwalend tussen kaarsjes en massa's mensen ging ik Aleydis theater binnen en daar waren deze mannen bezig...

Als ze ooit eens in uw buurt optreden, ga dan zeker eens kijken naar Dufraing en Dewit. Stand-up comedy die tekst en improvisatie door elkaar haalt.

Enkele tips:
-Ga niet stoer vooraan zitten, zeker niet als het optreden al bezig is.
-Indien u toch graag geniet van het uitzicht, neem een vriend met afrokapsel mee, dan sparen ze u nog een beetje.

--

Verder heb ik hier nog enkele dienstmededelingen. Door het tropische storm-klimaat boven Pukkelpop heb ik besloten mij elke dag te laten brengen (yes I have a driver). Nadeel is dat al mijn fans mij moeten missen aangezien ik pas 1-2 uur voor mijn shift aanwezig ben. Langs de andere kant staat er van 20.30 uur tot het einde een geweldig fris gewassen gast aan de ingang.

Allen daarheen!

Pukkelpopelende er-is-vanavond-al-een-fuif-in-de-boilerroom-hit: Phunk-a-delic - Rockin' (benjamin bates remix)

2 Comments:

Anonymous tilde said...

wauw duizend kaarsje!
da moet wel een super gevoel geven!
blaast de wind ze dan niet uit?
of is ze verboden op die dag?

woensdag, augustus 16, 2006 5:24:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Neenee, duizendEN. Elke straat (zelfs de opgebroken straten) verlicht door kleine kaarsjes, elk balkon, elke winkel, elk monument...

De wind blaast er sommigen uit, maar 95% blijft branden. Zalige sfeer en willen of niet, romantiek hangt er in de lucht.
Jammer genoeg komen dates niet samen bij aankoop van theelichtjes.

woensdag, augustus 16, 2006 6:16:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home