PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

05 augustus 2006

Elk contact is een gelegenheid.

Ik zweef in een universum van mensen.
Botsend, draaiend, steeds zwevend.
Wie tegen me aanbotst duwt me een richting uit.
Net zoals ik die persoon in een richting duw.

We zijn als wie ze wijn opgevoed, als wie we tegenkomen.
Denk logisch na. Iedereen die je ziet heeft een invloed, zelfs al wil je dat niet.

Het leven is een samenloop van omstandigheden waar iedereen en niemand verantwoordelijk voor is.
--


Maar nu even naar de echte wereld.
Ik overweeg al een tijdje om een beamer te kopen. De prijsklasse blijft onder de vier cijfers, liefst zelfs zonder een 7,8 of 9 ervoor.
1) Wie heeft er hier verstand van?
2) Wie weet hoeveel de lampen van zo'n ding kosten?

Personen met nuttig advies zijn welkom op mijn eerste home cinema avondje.

Bijna vergeten:
Whigfield - saturday night

4 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

EEN BEAMER?
whhhaaaaarom?
Cinemake à la maison?
In de auto is dat ook leuk, try it!

zaterdag, augustus 05, 2006 8:09:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

In de auto? Gewoon op de kamer. Scherm ligt hier nog, nu nog een projector en een knappe vrouw om mee te kijken.

zaterdag, augustus 05, 2006 8:21:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Ik heb een beamer van Sony. Een reservelamp kost 450 euro.
Leuk maar duur speeltje...

zaterdag, augustus 05, 2006 9:03:00 p.m.

 
Anonymous tilde said...

geen nuttige tips van mij...
Enjoy!

zondag, augustus 06, 2006 1:31:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home