PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

03 augustus 2006

In search of the corporate princess (2)

Pieterjan, widder op het ritte paard. Held van alle vrouwen, schrik der slechte vriendjes. Bron van wijsheid voor velen...

Maar nu even niet...

Mijn kop werd de hele dag gewassen in het chloorwater van de wildwaterbaan. Mijn longen gingen open in het stoombad, mijn lichaam regende in de sauna.

En nu heb ik een babyvelletje met aaibaarheidsfactor twintig.
--

Maar ik dwaal af...

Met zwaaiend zwaard sta ik terug voor de burcht. Het ene oog op de kasteelpoort, het andere op de torenkamer (ik kijk een beetje scheel). Ving ik daar heel even een glimp op van de prinses? Haar blik was een licht in de duisternis...

"Oh prinses, mijn paard kan de trap niet op. Ik kan allen maar schreeuwen opdat jij de burcht zou verlaten.
Trek met mij en mijn twee ridders naar andere oorden, ik schenk je parelwitte stranden, Italiaans ijs en plaats des mijnes go-pass.
Vlucht met mij naar de plaats waar we stil zijn voor 'Den Duits'. Waar menig Risk-gebied werd veroverd en waar jij me hebt betoverd.
"

Robin Williams - Arabian nights (Aladdin soundtrack)

3 Comments:

Anonymous tilde said...

Wauw een plaats op een go pass.
Daar droom ik ook al eeuwen van.
Bestemming nog te bepalen.
Liefde op papier.
Die go-pass.
Hemels ding.
Moderne liefde.

donderdag, augustus 03, 2006 9:53:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Destination unknown. Een reis naar het onbekende, weg van het huidige.

Liefde is een onbewandelde weg aanbieden.

In die denkrichting is een go pass het mooiste wat er te bieden valt.

Nota aan de NMBS: ik verwacht korting op mijn treinabonnement na deze sponsorvermelding.

vrijdag, augustus 04, 2006 1:34:00 a.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Hola hola, jij paardenman :-). Draven na het wandelen is al zo snel.

PS. Ik heb er ook zo eentje: een GO pass...

vrijdag, augustus 04, 2006 10:58:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home