PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

11 augustus 2006

Met zicht op zee -deel 1-

Geen geld, bankkaarten, identiteits-of andere 'nu hoor je erbij'-kaarten. Mijn eerste blog op oldfashion papier met een tegenwerkende Westenwind.
Met lichte irritatie schreeuwt mijn iPod 'motherfuckers GO!' Even verderspoelen want dat was mijn ochtendplaylist. Nothing beats a beat in the morning.

Schrijvend om 17.20 uur op een Hollands strand. Figuurlijk een bron van inspiratie, letterlijk amper vol te houden door de wind.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Hoe is het daar?" Dat wil u weten. Rustig. Opa's met kleinkinderen en dansende mensen in een cirkel. Ze hebben iets van een sekte. Hopelijk trekken ze hun kleren niet uit waarna ze elkaar verbranden. Vooral dat laatste dan. Ik zei dus rust. Wandelaars, hondjes, opa's... En PJ als een zonderling met pen, papier en een gsm die hij niet wil opnemen.
Ik veracht de drukte maar als jongen van tegenstellingen zou ik dringend mijn mailtjes willen lezen.
--


De playlist van deze stukjes krijgt u achteraf, voorlopig is dit alles wat ik ontcijferd heb van een avondje schrijven op het strand.

Ps: Ik ben terug thuis en sta weer open voor al uw liefdesverklaringen en lofbetuigingen. Haast u er wel mee want vanaf woensdagnamiddag sla ik mijn tent op aan een kiewits festivalplein.