PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

14 augustus 2006

Met zicht op zee -deel 3- (slot)

2006-08-10
17.54 uur
iPod: Michael Franti - Bomb the world

Hier werd ooit gevochten. Nog geen eeuw terug hoorde je hier een Stürmbahnführer tegen zijn soldaten schreeuwen. De geallieërden hebben de Duitsers misschien wel ontwapend, ze zijn hier nog steeds op vakantie. (Yevgueni - kannibaal)
Hoeveel Amerikanen gaan niet naar Vietnam op vakantie? Of binnenkort naar Afghanistan of Irak? Geen wonder dat België geen toeristisch oord is, hier zijn ze veel te snel gepasseerd en ondertussen is dat ook al zestig jaar geleden. Misschien moeten we voor ons toeristisch potentiëel ons nog eens laten aanvallen. Maar door wie? Hollanders met artillerie en caravan? Neen dank je. Fransen komen hun land niet uit, Duitsland heeft een te groot oorlogscomplex en de Britten dienen elders al als kanonnenvlees. Dus...
G.H.Luxemburg, hou u klaar voor annexatie!

(Yevgueni - als ze lacht)
Ja ik dwaal enorm af tijdens het schrijven. Bijna tijd om te stoppen, als een psychiater dit leest sluit hij/zij me waarschijnlijk op. Voor alle duidelijkheid ben ik een enorme voorstander van 'make love not war'.
-fotopauze-

Met mijn gedachten terug op het strand. De laatste keer.
(Franz Ferdinant - take me out)
Nu zijn hier paarden, Paarden genomen en weg waren ze. Ik volg, want het wordt kouder en bewolkter.

(TC Matic - Ohlalala)

--

Epiloog


Misschien de volgende keer toch achter de computer bloggen. Mijn geschrift ontcijferen was enorm moeilijk en uiteindelijk dwaal ik te snel af om het allemaal met pen en papier op te schrijven. Hopelijk kom ik morgen nog aan een nieuw postje toe want van woensdag tot zondagochtend ben ik weer paraat op Pukkelpop. Steek uw rechterarm uit en ik trek gratis en voor niets aan uw bandje.

Allen daarheen!