PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 augustus 2006

Regen

Gelijk met de stortregen langs mijn raam, loopt mijn eigen hittegolf ten einde.
Ik ontwaak in een roes en voel opluchting.

Maar opluchting was slechts de verwachting,
Ik zat regen te idealiseren.
De regen blijft koud en kil,
ik kan er niet meer tegen.

Misschien moet ik naar andere oorden,
Misschien moet jij dat ook.

Samen dansend, zon en regen,
over oud bewandelde wegen.

Ik kan niet zonder regen, al blijft ze nog zo stil.
Maar ondertussen blijft de vraag,
of de regen mij nog wil...

Misschien maakt niets me nog echt blij,
Want de regen,
dat ben jij.

Regennummer: yevgueni - kannibaal

2 Comments:

Blogger noorkie said...

speechless

amai, ne dikke proficiat!!!

dinsdag, augustus 01, 2006 4:17:00 p.m.

 
Anonymous tilde said...

yevgueni rules!
Mama ik wil papa!

dinsdag, augustus 01, 2006 10:43:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home