PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 augustus 2006

Tijd voor duidelijkheid

Wat deed PJ in een tent met vier Aarschotse meisjes, en waarom kwam er rook uit die tent?
Hoofdzakelijk omdat het regende, al was het gezelschap ook een goed excuus. De rook kwam er toen drie van de vier meisjes een sigaret opstaken en ik de tent moest dichthouden tegen de regen. Als gevolg heb ik een uur met keelpijn gezeten. Je moet iets overhebben voor vrouwelijk gezelschap.

Wat wil aardbeienconfituur echt betekenen?
Dat vraagt u beter aan Inge. Met dit codewoord wist ik dat haar broer was aan mijn ingang stond. "Hallo, ik ben Wim" was zoveel eenvoudiger, maar "aardbeienconfituur" is een veel leuker codewoord. Voor alle duidelijkheid heb ik hem niet gratis binnengelaten, dat lag buiten mijn macht. Ik kon u ook dit jaar niet doen foefelen, spread the word! Want soortgelijke smsjes stroomden weer toe dit weekend.

Wat doet PJ om half één 's nachts tussen de benen van de Engelse Mary?
Wel... ik heb op Pukkelop maar één optreden volledig gezien. Zaterdagavond stond ik voor de mainstage op Daft Punk te wachten.
Toen de gemaskerde helden op hun pyramide kwamen en de wei begon te springen en tieren, tikte er iemand op mijn schouder. Mary had dankzij mijn katedraal van een lichaam geen zicht meer op het podium. Daarom vroeg ze of ze op mijn rug mocht zitten. Aangezien ik leuke vrouwen zelden iets weiger, klom ze daarna met haar fuck me-bottekes op mijn rug.

Meteen werd er daar een trend gestart want het meisje achter Gunther vroeg aan hem of ze ook op zijn rug mocht. Ik won de krachtmeting want Gunther zijn 'bespringster' werd na tien minuten al op de grond gezet.
Trend of niet, it fucking hurts. Wilt u een meisje een beter festivaloverzicht geven: zet ze in uw nek!
Maar zware meisjes duren niet lang. Het optreden liep op zijn einde, mijn kans op een hernia werd groter en met veel dankbaarheid liet ik Mary van mijn nek terug naar het gelijkvloers van de wei zakken. Ik kreeg en geweldige knuffel en kus op mijn wang...

en toen ging ze terug naar haar vriendje.

Hoe gaat het deuntje van Police Academy?
DAT was de vraag toen we ons op de bewaardienst even zaten te vervelen. Sinds zaterdagnacht heb ik mij ontpopt tot een jukebox van tv-tunes, maar Police Academy ontglipte me die avond. Na wat gegoogle kan ik u melden dat het deuntje zo klinkt.

4 Comments:

Blogger Tine said...

niet naar keane gaan kijken dan? :( mwoh... naar't schijnt waren de t-shirts echt wel mooi. terwijl gij nog bekomt van al dat gekampeer en gemeisjeondersteun ga ik nog even verzuipen in mijn leerstof. toedelz!

donderdag, augustus 24, 2006 10:46:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ik had geen vrouwelijk gezelschap om mee te gaan. Net zoals bij het vuurwerk trouwens ;-). Maar ik reken erop dat we dat goedmaken tijdens een etentje in La Pasta?

vrijdag, augustus 25, 2006 5:14:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

hallo!! ik heb examens??? kweet dat dat ver ver weg zit bij u, maar er zijn wel nog mensen die momenteel de laatste beetjes energie en leerstof uit hun hersenen proberen te persen :p ;)

zaterdag, augustus 26, 2006 7:03:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Jaja, k'meen het niet hoor ;-). Maar toch hoop ik u nog te zien voor ge naar Malaga vertrekt (en ik zit in spanje van 4 tot 16 sept.). Alvast nog veel succes! X

zaterdag, augustus 26, 2006 7:19:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home