PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 augustus 2006

Vakantiewens

Vandaag is een nieuwe dag.
Morgen vertrek ik naar een parelwit strand.
Om terug te keren onderaan de ladder.

En stiekem hoop ik.
dat we daarna herbeginnen.

Rob De Nijs - Zondag

Voor alle duidelijkheid, ik ben aan zee tot zondagmiddag (tenzij het slecht weer is). Bezoek ondertussen enkele prachtblogs in de rechterkolom en neem de tijd om mij eens te bellen tijdens mijn zeezomeravonden.

Ik zie u graag... tussen woensdag en zondag terug.

2 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Hoe je het draait of keert,

terugkeren is

herbeginnen
inpikken
oppikken
starten
verderbouwen

op een


stapje



ergens

op de ladder

zondag, augustus 06, 2006 11:27:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Liefst nog oppikken...

Time will tell.

maandag, augustus 07, 2006 1:49:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home