PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 augustus 2006

Vamos!

U weet het of u weet het niet, maar zondagavond pak ik mijn koffers. Enfin, de koffers worden dit weekend gepakt. Zondagavond belanden ze in de auto. Schrijf uw afscheidsspeeches maar want met twaalf dagen vakantie breek ik mijn vorig van-huis-weg-record met maar liefst een volledige 24 uur. Om u niet langer in het ongewisse te laten krijgt u hier de faq.

Naar waar trekt die PJ?
Naar een bungalow net buiten Lloret de Mar, niet voor cultuur en innerlijke rust, wel voor een dubbele roadtrip door Frankrijk en nachtelijke interactie ter plekke.

Zijn we er echt twaalf dagen vanaf?
Misschien... Verslaafd aan gsm en internet zal ik wel op zoek gaan naar een internetcafé. Ironisch genoeg hebben de cybercafé's op de website van Lloret geen eigen website. Hopelijk hebben ze internet.

Zal hij het alleen redden?
Neen, samen met een partner in crime zal ik me daar wel redden. Bovendien zijn Maxi-Mundus en Mini-Mundus ook in de buurt.
Ohja, ik spreek maar vijf woorden Spaans. Ongetwijfeld zal dit leuke situaties en in het slechtste geval een arrestatie opleveren.

Wat als PJ omkomt in een dodelijk ongeval?
Mijn Nintendo gaat naar mijn zusje, mijn ipod naar het stort. Mijn gsm met nummers van onwaarschijnlijk knappe vrouwen gaat naar Gunther en mijn blog wordt per opbod verkocht om mijn grafsteen te betalen.

Met deze antwoorden op uw meestgestelde vragen laat ik u voor vandaag. Verdere vragen of nuttige reistips mag u in de comments dumpen.

Of toch nog een ding: ik voel het aan mijn kleine teen dat er voor mijn vertrek nog iets zal gebeuren wat mijn reis zal beïnvloeden.
---


kom-maar-even-tot-rust-album: 5 55 van Charlotte Gainsbourg
Zelden heb ik zo'n rust in combinatie met een hemelse stem en dito muziek gehoord.

7 Comments:

Blogger noorkie said...

héél veel fun daar! Maar dat moet ik u niet zeggen zeker? ;)

woensdag, augustus 30, 2006 11:49:00 a.m.

 
Anonymous just a girl said...

ipod op welk stort?
Is dit niet het ideale moment om af te kicken van alle virtuele contacten en je een te voelen met natuur.
Reistip: VERGEET JE SIS-KAART NIET!

woensdag, augustus 30, 2006 5:48:00 p.m.

 
Blogger Kristof said...

't Amusement ginds. Prima tip, Charlotte Gainsbourg. Merci.

woensdag, augustus 30, 2006 6:33:00 p.m.

 
Blogger Bad, mean & ugly said...

Jouw GSM met de nummers van onwaarschijnlijk knappe vrouwen voor de prijs van jouw grafsteen?
DEAL!
Ik kies de steen :)

woensdag, augustus 30, 2006 7:24:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@ just a girl: rijbewijs, identiteits- en siskaart heb'k altijd bij, toch bedankt ;-). Ter plaatse zal ik wel een worden met de natuur (meerbepaald de playa).

@Bm&u: De steen maakt me weinig uit, bezorg me een slogan en ik zal er over nadenken!

woensdag, augustus 30, 2006 7:33:00 p.m.

 
Anonymous Janneman said...

Ik ben ook een keer verzeild in Lloret geraakt, vooral vanwege de spotgoedkope formules en het heerlijke gezelschap. Check ook eens het waterpretsuperhappyfunslidepark, een soort tropisch zwemparadijs. Schijnt de moeite te zijn!

woensdag, augustus 30, 2006 7:54:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Invloed op de reis... Wat voor zottigheid ga ik vertellen ;P.

Seg, braaf zijn daar he ;)

woensdag, augustus 30, 2006 8:28:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home