PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 augustus 2006

We'll always be....

Castro draagt voor het eerst in zijn leven de macht over aan zijn broer.
MTV bestaat een kwarteeuw.
De nieuwe spelling is vanaf vandaag van kracht (kent u ze?)


Maar deze, en de vorige twee posts zijn helemaal voor jou.
En voor jou alleen.

Onthou, dat ik er nog altijd voor je ben.
Maar dat ik niet blijf wachten...

Stap er uit, en leer de wereld rondom je terug kennen.
verandering van spijs... doet eten.
--


Hooverphonic - out of sight

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik begrijp u, geef de moed niet op...en blijf bonken op die gesloten deur, ooit mo├ęt ze wel eens open doen.
Ik heb soms al spijt dat ik het opgaf.

donderdag, augustus 03, 2006 12:16:00 a.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Gelukkig is er nog een morgen, met een lichtgaatje in de gesloten deur.

donderdag, augustus 03, 2006 1:02:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

@anonymous: Bedankt!

@CBG: ik ben geen gluurder, maar ik blijf kijken naar het wit licht...

donderdag, augustus 03, 2006 3:03:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home