PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

03 september 2006

Adios!

Rij niet te snel, rij niet als je moe bent, hou het proper ginder, braaf zijn, niet braaf zijn, genoeg drinken, goed insmeren, niet teveel meisjes versieren, niet te zat, bezoek Barcelona, bezoek Waterworld, pas op voor kwallen, versier genoeg meisjes, amuseer u ginder, zorg voor korting in de discotheken, koop bij Aldi, pas op voor flitspalen in Frankrijk.
--

Dit zijn meest voorkomende adviezen van de laatste week.
Ondertussen ben ik met mijn gedachten bij de schoolgangers die maandag starten (vrijdag is papierwerk) en donderdag al hun eerste test krijgen. Maar ook bij mijn zusje die maandag moet solliciteren (good luck Lientje) en Gunther en Phille wiens verjaardag ik zal missen.

Telkens wanneer ik fatsoenlijk op vakantie ga, sterven er bekende mensen. Mijn pronostiek steunt deze keer volledig op Ariƫl Sharon. Ik wenst het hem niet toe, maar het kan gebeuren.

Maar geen getreur! Twaalf dagen Lloret de mar wordt de kers op een onvergetelijke, zorgeloze vakantie. Nog snel even samengevat:

Binnen 18 uur vertrek ik.
Binnen 1 dag en 8 uur hoop ik aan te komen.
Binnen 2 dagen ben ik dronken,
en Binnen 13 dagen ben ik terug.

Ohja en als ze de wagen op een parking carjacken, breng ik er dinsdag al verslag van uit!
In afwachting kan ik u de blogs en andere links in de rechterkolom hier ten zeerste aanraden. Zolang u binnen twee weken hier maar terug uw neus tussen mijn zaken komt steken.

Foute vakantiehit: Righeira - Vamos a la playa
zomerafsluithit: Marco Borsato - afscheid nemen bestaat niet

1 Comments:

Blogger noorkie said...

ik EIS een verslag als je terugkomt :D)

dinsdag, september 05, 2006 12:08:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home