PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

16 september 2006

Back to Belgium

Bedankt!

Voor uw talrijke bezoeken tijdens mijn afwezigheid.

In ruil beloof ik u een tipje van mijn spetterende vakantie... vanaf morgen.
Momenteel ben ik 30 uur wakker en in combinatie met een verkoudheid is dat een trip die je zelden met legale middelen kan evenaren.
Geven we op? Nooit! Zeker niet met wat ik heb uitgestoken na een autorit van 1400 kilometer (en een bescheiden 40 uur zonder slaap). The night is young and the drinks are cold.

Ik vertel u wat ik kwijt wil, en een mini clubreport van Lloret De Mar.

Vanaf morgen.


Keywords for the upcoming days: Malibu orange, Duitsers, West- en Oostvlamingen, Russen, Oostenrijkers, Cokesnuivers, Verzakte wegen, mieren, onweer om van in je broek te doen, sex on the rocks en zoveel meer...

Vanaf morgen.

2 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

De avonturen van PJ, niet voor publicatie vatbaar?! :-)

zondag, september 17, 2006 3:02:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Sommigen wel, sommigen niet.
Geen nood cbg, onder vier ogen krijgt ge een ongecensureerde versie.

maandag, september 18, 2006 2:24:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home