PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 september 2006

Clubreport 1: Gala

"You going disco tonight? Where you from? Belgium, Great!"
De propper van dienst lokte ons binnen met twee gratis drankjes, striptease show en een geweldige sfeer en airco. Eens binnen waren we elk 15 euro armer (dure gratis drankjes dus).
-De striptease bleek een graatmagere blondine in string en bikini.
-Drank... San Miguel is het Spaanse bier bij uitstek, goed te drinken, zelfs in flesjes.
-Geweldige sfeer... ja, maar met de 50 man binnen was die toch wel ver te zoeken.

Lichtjes in't zak gezet met andere woorden. Na de gratis drankjes kostte een biertje trouwens nog altijd 4 euro.
Gebrekkige sfeer lag trouwens niet alleen aan het volk. De dj beperkte zijn draaikunsten tot de knopjes met 'play' en 'stop'.

Discotheek Gala krijgt van mij een 6/10. Off the record is dat een 8/10, maar dat is omdat ik er mijn vakantielief heb leren kennen.
--

Ps: uit goede bron heb ik gehoord dat de striptease er na een uurtje of twee toch kwam. Maar op het moment van de show deed ik een nachtelijke strandwandeling. No boobies for PJ, toch niet in de Gala

UPDATE: Het was "een ferme Spaanse zonder string of bikini" beweert mijn bron ondertussen.