PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

06 september 2006

From Lloret with love

Writing to you live from Lloret de mar.
op een qwerty toetsenbord dus let niet op de fouten.

kort: warm, zicht op zee, knappe vrouwen en veel alcohol.
Op dit moment belt mijn Russisch vakantielief, vrouwen versieren gaat hier makkelijker, maar ze kwijtspelen iets minder.
Binnen twee weken zal ik het nog hebben over onze nazi-huisbaas en de de trip naar het huis (no bungalow, woohoo).

En ondertussen denk ik aan jullie en jullie hopelijk ook aan mij.

Zonnige groetjes,

PJ, Philip & PJ's ego

2 Comments:

Blogger noorkie said...

ge moet ook nie alles willen ha: een vrouw EN ze kwijtspelen :P

geniet er nog van en wth is da met die nazi-huisbaas? Ge maakt mij curieus :D)

vrijdag, september 08, 2006 5:54:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Belgium speaking...

Soms beetje frisjes hier, soms beetje warm.
Geen Russisch gehoord, geen Russisch woord.

Denk aan crèmekes voor het huidje, een pen om ervaringen nooit te vergeten, mijn adres om 'n kaartje te schrijven ;-).
En ondertussen, natuurlijk, denken wij vol jaloezie aan jou :p.

vrijdag, september 08, 2006 9:02:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home