PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 september 2006

Lloret part 3

Waar zaten we? Discotheek Gala!

Het clubreport leest u hieronder, maar het belangrijkste blijft dat ik daar mijn vakantieliefje heb leren kennen. Wat moet u over haar weten? Ze was niet mis, knap lichaam en schattig Russisch accent. De James Bond in mij kwam boven.
From Russia with love she came to me and I showed her the essence of a Spanish holiday...

Maar ik dwaal af. Die eerste avond was vrij geslaagd, mijn reisgezel had een Spaanse striptease, ik een Russische. Tegen de klok van vijf reden we tevreden terug naar ons Spaans huisje in de bergen, zelfs met gps is dat even zoeken.

Dinsdag 5 september
Een lege maag wekt ons, maar een stralende zon haalt ons uiteindelijk uit bed. Bijna 24 uur op Spaanse bodem en nog elf dagen te gaan: foodhunt! Meteen leren we een van de voordelen van globalisering: zelfs op 1400 kilometer van huis, is de Lidl nog maar een half uurtje rijden. In totaal heeft ons eten nog geen €100 gekost en hebben we nog overschot aan onze huisbaas geschonken.

Wist u trouwens al dat ik (een beetje) kan koken? Zelfs na twaalf dagen zonder voedselvergiftiging of aangebrand vlees. Dinsdag: Spaghetti bolognese!

Verder met de dag... mijn vakantieliefje vroeg of ik zin had in een strandwandeling en ik zeg zelden neen tegen leuke vrouwen. Bij deze ook excuses aan mijn reisgezel dat ik hem enkele keren heb verwaarloosd. Na de wandeling met zicht op zee ging ik als herboren verder op stap. Philip zat intussen in St.Trop en dus volgde ik...