PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

21 september 2006

Lloret part 4

Iets wat u moet weten over de clubs in Lloret, is dat ze sluiten rond vijf uur. Hierdoor komt er rond dit tijdstip een massa volk op straat, maar zo voorkom je dat vroege strandwandelaars late zatlappen tegenkomen.

Woensdag 5 september
Schandalig! Al drie dagen Spanje en nog niet in zee gedoken. Na het ontbijt (wat qua tijdstip meer op een middagmaal leek) nam ik dan ook mijn meest sexy zwembroek en begaven we ons naar de playa.
Na wat gekuier door de steentjes (geen zandstrand) vonden we ons een rustig plaatsje om het water in te duiken. In tegenstelling tot Blankenberge beach is het strand hier veel smaller en het water meteen een pak dieper. De eerste drie meter loop je nog het water in maar daarna is het zwemmen of verzuipen. Gelukkig kreeg ik mijn zus haar giga-zwemband mee. Had ik toen nog een cocktail en men iPod gehad, dan lag ik er nu nog.

Die avond stond er weer spaghetti op het menu aangezien ik dinsdag voor vijf personen had gekookt (en we eigenlijk maar met twee waren). Ondertussen was er ook langer dan tien minuten warm water, wat een douche een pak aangenamer maakt.

Where did we go that night? Moby's! Een gezellig café met achterin een dansvloer. vooraan beginnen, achteraan eindigen. Wat Moby's de moeite maakt staat in het clubreport hierboven, wat er gebeurde was eenvoudig: we got drunk. Dat was nog altijd iets waar ik problemen mee had. De verhouding alcohol/fruitsap/cola zijn iets anders waardoor je sneller over de limiet zit. Gelukkig moest ik die avond niet rijden.

In licht benevelde toestand wandelden we verder richting St.Trop. Mocht u zich afvragen waar mijn Russisch vakantieliefje zat: ik had me voorgenomen om die avond wat quality time met Philip door te brengen. Guys night out.

Van die guys night out was na een uurtje al niet veel sprake meer. In de wachtrij voor St.Trop kwamen we een aantal Kortrijkse meisjes tegen. Zelfs van uitgaan was niet veel sprake meer want veel meer dan socializen op het dakterras gebeurde er niet. Boven nog meer staan socializen met een aantal Antwerpenaren en me laten overhalen tot mijn allereerste tequila-shot. De foto links is trouwens een van de weinige publiceerbare foto's van die avond.

Op het eind van de avond ontdekten we iets wat voor de rest van de vakantie een gewoonte ging blijven: Burger King. Voor wie nooit buiten België komt: Mc Donalds maar dan betere hamburgers. Blijven die dan zo laat open? Neen, maar de automaten worden nog wel bijgevuld en er staat een spaans madammeke om de briefjes in kleingeld te wisselen. Wat wil een mens nog meer?

1 Comments:

Blogger noorkie said...

hehe, schoon momenten beleefd dus :D)

maandag, september 25, 2006 11:40:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home