PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

28 september 2006

School & tits, nice combination

Ik bereik al meer dan 21 jaar ongelooflijke dingen door beleefd te zijn en te luisteren naar mensen die boven mij staan.

Vandaag niet.

En zo kreeg ik mijn vrijstellingen.

Les van de dag: soms bereik je meer met een beetje beleefd ruziemaken dan met braaf te luisteren.

Wat wil dit zeggen?
Het komende half jaar blijf ik schoolgaand in de Hasseltse Xios. Net geen overstap naar Mechelen. In dat half jaar ga ik terug naar Parijs (woohoo!), kan ik me verdiepen in de rechtspositie van de journalist (hoognodig) en ga ik proberen een kickass eindwerk te maken.

Wat dat eindwerk betreft twijfel ik nog volop. Een geschreven dossier of een website over een bepaald thema... En dan nog een onderwerp vinden.
Hoewel ik al enkele onderwerpen in gedachten heb, mag u volop ideetjes in de comments zetten.

Tot slot nog een luchtig weetje. Voor het eerst in mijn hogeschoolcarrière heb ik een paar blote borsten gezien op school. Waar, wanneer en van wie hou ik voor mezelf, maar achteraf gezien was dit de eerste zonnestraal na een week regen.

1 Comments:

Blogger Dens Powwels said...

Gefeliciteerd met je borsten!

zaterdag, september 30, 2006 2:59:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home