PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

27 september 2006

Stand van zaken

Drie schooldagen achter de rug.
Elke dag kreeg ik te horen dat ik een vak meer moest volgen.

Ik heb al dertig studiepunten behaald maar blijkbaar moet ik er minstens 34 (30+34) halen om in orde te zijn.

Morgen probeer ik de trajectbegeleider te spreken. In de hoop dat er nu geen vijftig studenten voor zijn deur staan.

Het is enorm lastig om na drie maanden nachtritme over te schakelen naar een ochtendritme (lees: elke dag om 6u wekkergooien).

Leyla stalkt mij met mailtjes, smsjes en msn-boodschappen om vrijdag op stap te gaan. She doesn't get the point that I don't like her.

Tussendoor ben ik aan het experimenteren met een nieuwe site en op termijn een nieuw blogconcept. Geen nood, ik hou u op de hoogte mocht ik verhuizen (of uitbreiden) van webstek.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat ik op zondag 5 november naar Parijs vertrek. Ik moet die dag/avond werken maar moet tegelijk ten laatste zondagavond in Parijs aankomen. Onbetaald verlof is niet vanzelfsprekend voor iemand die zijn betaalde dagen al heeft opgenomen (examens) en dan onbetaald voor de vakantie nam. Ga ik niet mee dan ben ik gebuisd, ga ik niet werken, dan mag ik een nieuwe job zoeken.

En nu mijn vraag naar u toe. Als ik een van de dagen een ongeluk zou krijgen, uitvlieg tegen iemand, spontaan uitbarst, instort of in slaap val...
Zou het u dan verbazen?

UPDATE: Waarschijnlijk komt mijn verlof wel in orde.