PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

29 oktober 2006

De wereld is klein

Op 7 dagen van mijn trip naar Parijs zoek ik...

-een beleidsverantwoordelijke (in Parijs)
-een beleidsverantwoordelijke in de media (in Parijs)
-een Vlaming (in Parijs)

Al gevonden:
-Een Vlaamse studente in Parijs

Wat moet ik nog doen
-Le Monde en Le Figaro blijven bellen voor een interview, drie keer elk is blijkbaar onvoldoende.

Waar mag u helpen?
Pakte u vroeger al eens een Pint met Gerard Mortier, of klust u na uw uren bij als journalist bij Le Monde of als politiechef, Laat mij iets weten... Mocht het ondertussen niet meer nodig zijn voor mij, dan geef ik het door aan een andere journalist to-be die dezelfde mensen zoekt.

Waarom is de wereld klein?
Tijdens een feestje leerde ik gisteren de Franstalige kotgenote van een vriendin kennen. Ze was afkomstig van Toulouse (Z-Frankrijk) en studeert nu in Bxl. Blijkt toch wel dat haar nonkel werkt voor de burgemeester van het 1e district in Parijs.

En eind deze week weet ik of ik hem kan interviewen!

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Tine said...

zoek je dan geen goed boek?

woensdag, november 01, 2006 2:48:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home