PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

11 oktober 2006

Donkerblauwe onweerswolken

Jean-Marie Dedecker werd zonet uit de VLD gezet.

Nu:
Dedecker botst met VLD Oostende.
Dedecker uit VLD gezet.
Coveliers contacteert Dedecker

Denk even verder... Zou ik er ver naast zitten?
Dedecker gaat bij VLOTT (partij van Coveliers).
VLOTT gaat verder samen met VB.
VB-VLOTT groeit verder dankzij de stemmen van donkerblauw.

Ik hou mijn hart vast voor de volgende verkiezingen.

Ondertussen vraag ik me af wat Vincent Van Quickenborne denkt over het vertrek van zijn goede vriend. Sinds Quickie staatssecretaris werd horen we hem minder kraaien. Enkel met administratieve vereenvoudigingen komt hij tot 2007 nog in het nieuws. Heeft Verhofstadt misschien destijds ingezien dat Dedecker niet te temmen was, maar Van Quickenborne voorlopig wel?

UPDATE: Dedecker gaat niet bij VLOTT en gaat zich verdedigen voor de statutaire commissie van de VLD, al verwacht hij er zelf weinig van. Bron: DS Online

Labels: