PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 oktober 2006

Groen blaadje boven rooie oortjes

Freya Piryns (Groen!) staat vanaf nu bovenaan in mijn top drie van politieke babes.

Sinds ik ze de afgelopen weken op tv zag verschijnen, heeft ze Freya Van den Bossche van de troon gestoten. Niet dat ik mijn stem baseer op uiterlijke kenmerken. Als Vlaams-Brabander kan ik zelfs niet op haar stemmen. Maar nu de verkiezingen voorbij zijn wil het oog ook wat.
Jeannine Leduc blijft rotsvast (zie site) op de derde plaats.

Labels: , ,

6 Comments:

Blogger Tine said...

haaa maar dan vind ik ons freya toch een fermer madam - en die haar stem is waarschijnlijk vele sexyer :D

dinsdag, oktober 10, 2006 4:06:00 p.m.

 
Anonymous sanderijn said...

I agree. Dat sexy Gents. :)

dinsdag, oktober 10, 2006 10:45:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

I agree too :-). Onbetwistbaar ;-).

woensdag, oktober 11, 2006 12:37:00 a.m.

 
Blogger Tine said...

;) how, en dan hebben we het nog niet over die half hese stem RRR ;)

woensdag, oktober 11, 2006 11:52:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

"Ek vin da accènt vRRee wIJs."
Gents is oh zo sexy. Zeker in tegenstelling tot Antwaarps.
Maar qua uiterlijk vind'k groene freya knapper dan de rode.

woensdag, oktober 11, 2006 12:57:00 p.m.

 
Anonymous sanderijn said...

I love it when you talk dirty? I'd hit it. :D

woensdag, oktober 11, 2006 3:29:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home