PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

19 oktober 2006

Ik ga naar Parijs en ik neem mee...

Uw recordertje?
Uw laptop?

Mijn naam is alweer Alain Provist want drie weken voor vertrek heb ik de twee belangrijkste dingen niet eens in mijn bezit. Het recordertje ga ik normaal nog wel kopen. i-Pod heeft geen opnamefunctie (en bij mij ook geen scherm), dus ga ik een volledig budget van somwhere between "weinig" en "niet veel" investeren in een mp3-speler met opnamefunctie of eenvoudig taperecordertje.

Het tweede item op de lijst is dus iets om het opgenomen gesprek op uit te werken... In ons hotel is een computerzaal voorzien met alle werkmiddelen. Zelfs draadloos internet (zodat ik hier live verslag kan geven).
Behalve... computers. 'Even lenen van een collega' zal niet zo vanzelfsprekend zijn. Met bergen (schrijf)werk en een volle agenda blijven er weinig gaatjes over om te werken.

Bij deze zoek ik dus een recordertje (of een aanrading) en een laptop.

Daar bovenop lanceer ik ook operatie "hoe leen ik de laptop van mijn zus". Van start gaande morgen om 18 uur en waarschijnlijk eindigend morgen om 18.02 uur. Afhankelijk van de uitslag zal de volgende campagne lopen onder de titel "Hoe hou ik mijn zus goedgezind tot na Parijs?" Of: "hoe steel/leen ik de laptop van mijn zus zonder dat ze het merkt?"

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Hm, parijs.
De tijd van toen.
Soms leeft een mens van heimwee.

Succes met de speurtocht!

donderdag, oktober 19, 2006 1:06:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home