PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

08 oktober 2006

Probeer dat eens electronisch

Langzaam wandelde ik binnen.
Het was een kleine ruimte, en daar moest ik mijn ding doen.

De mensen vlakbij maakten me een beetje ongemakkelijk, maar tegelijk vond ik het wel spannend.

Verlangend opende ik alles om te bestuderen wat voor me lag.
Even werd ik stil...

Doe ik het? Het mag niet, maar toch... Het was wel niet mijn eerste keer, toch blijft het spannend.

En in die spanning begon ik...

Het ging niet makkelijk, even doordrukken, even stevig volhouden.

En zo lukte het, zonder...

Aan mijn potlood te likken.

Labels: ,

7 Comments:

Blogger Tine said...

goed dat ge niet aan uw potlood gelikt hebt! ben trots op je :)

zondag, oktober 08, 2006 3:03:00 p.m.

 
Blogger Dens Powwels said...

Potloden zijn vies om aan te likken. Wij hebben wellicht voor de voorlaatste keer met de computerpen gestemd.
Ik heb nog nooit met potlood gestemd. Zonde. Gefeliciteerd met uw eerste keer, jongen.

zondag, oktober 08, 2006 5:38:00 p.m.

 
Anonymous sanderijn said...

Bij mij was het wel de eerste keer, maar over politiek zal ik niet meer beginnen. Enkel miserie. ;)
Minilettertjes: Psst, het is elektronisch. ;)

PS: Ik mis je mailtjes... :(

zondag, oktober 08, 2006 6:12:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

@sanderijn: stuur hem anders een mailtje met als onderwerp: 'secretaresse biedt zich aan' ... Dan zal hij wel snel terugmailen :D

zondag, oktober 08, 2006 11:09:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@Dennis: Het was mijn derde keer al, maar nog steeds niet gelikt ;-).

@sanderijn: check your email honey.

@Tine: looking for a job?

maandag, oktober 09, 2006 11:24:00 a.m.

 
Anonymous sanderijn said...

@ tine & pj: Thanks, dear. :)

maandag, oktober 09, 2006 1:13:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

@ PJ: wie is er hier 'looking for a job' huh :p *winkwink*

dinsdag, oktober 10, 2006 3:15:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home