PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

13 november 2006

90 000 tekens

Dat moet ik binnen vier uur afgeven, 'ingebonden'.

Wie het zich moeilijk kan voorstellen, 90 000 tekens zijn ongeveer 30 pagina's bestaande uit twee Franse interviews, vier 'kleine' cultuurrecensies + een cultuurartikel, een Nederlands interview, een groot uitgewerkt thema, een actuastuk ter plaate uitgespit, een artikel over de media en een bespreking van een wijk.


Ik heb het niet af.

En het ergste van al,

is dat deze grap de realiteit is.
--

Voor anoniemelingen beginnen met argumenten als 'voorbereid zijn', 'harder werken' en 'prioriteiten stellen', ik wil het U graag eens zien doen op een weekendje. Mijn hoed af voor de handvol klasgenoten die er dit weekend in slaagt.


Als je artikels moet schijten mag het je niet verbazen dat de inhoud vol gezeik staat.


Ps: Dit was mijn pauze.

Labels:

3 Comments:

Anonymous bram said...

blijft de vraag: hoe zit het met die keuze van op de boekenbeurs?
bram

maandag, november 13, 2006 9:33:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Goed dat je't opmerkt! Zal eens aan het verslag beginnen, van boekenkeuze toch ;-).

maandag, november 13, 2006 9:39:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

90 000 tekens? waarom zou dat niet lukken met zó'n inspiratiebron!

maandag, november 13, 2006 10:38:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home