PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

02 november 2006

De boekenbeurs in't echt

Vandaag stond ik voor het tweede jaar te signeren op de boekenbeurs!


Nu nog een boek uitbrengen...
--

In de marge
-Rik Torfs is veel kleiner in het echt.
-Paul D'Hoore is een tikkeltje dikker in het echt.
-Paul D'Hoore ziet er ook tien jaar ouder uit in het echt.
-Herwig Van Hove zag er al dik uit, maar is in het echt NOG dikker.
-Paul D'Hoore ziet er mager en jong uit naast Herwig Van Hove.
-Iedereen signeert! Joke Van De Velde Signeerde Dag Allemaal.


Meer over de drie nieuwe aanwinsten op mijn boekenplank krijgt u de volgende keer.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Dens Powwels said...

D'Hoore is inderdaad oud! Ik schrok er ook van.
Slechts 3 aanwinsten?

vrijdag, november 03, 2006 10:14:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

en ik vond dat zijn plastronneke nogal hard aangetrokken was...

zaterdag, november 04, 2006 11:58:00 a.m.

 
Anonymous sanderijn said...

Boekenbeurs? Good times. ^^ Midden in al dat gewoel wegdromen door een hoopje doodgewone letters...
Ehm... zei je nu net dat je signéérde op de boekenbeurs?

PS: Ik begin te denken dat er iets mis is met mijn mailbox. :(

zaterdag, november 04, 2006 1:03:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Ach ik droom overal wel weg, maar de boekenbeurs is wel gevaarlijk voor overbuy, daarom ook maar drie boeken. Als mijn stash op is zal'k wel naar de lokale dealer gaan.

Ps: ik ga je vanavond proberen terug te mailen, ik heb er (weeral) geen tijd voor gehad.sorry honey.

zaterdag, november 04, 2006 1:07:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home