PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 november 2006

Familiefeestjes

"ge komt toch dezen avond?"
"Naar?"
"Mijn trouwfeest."
"Ah, oke."
--

En zo belandde ik vandaag geheel onverwacht op een feestje in intieme kring waar ik zo goed als niemand kende.
Ik kan u alvast zeggen dat de stereotypes uit uw familie steevast ook in andere families verwerkt zitten. Nonkel fotograaf, het koppel dat graag (en perfect) danst, de types die pas dansen na hun vijfde pint en de types die ongeacht het aantal pinten zullen blijven dansen, hoe fout het ook lijkt. Kortom, ze waren er allemaal en zo voelde ik me net genoeg thuis om te blijven zitten, maar dan weer niet comfortabel genoeg om spontaan te gaan shaken met mensen die ik nooit eerder heb ontmoet.


Nog even iets totaal anders. Mocht u nog iets leuks zoeken...
Justice VS. Simian - We are your friends (you'll never be alone again)
Dance, meezingertje en tegelijk toch rustig te beluisteren.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Hoe beschrijf je jezelf als type binnen de familie? :-)

donderdag, november 02, 2006 1:03:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Die avond vooral aan de stille aan de singles table.

donderdag, november 02, 2006 2:07:00 a.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Geen kuren à la Lloret de Mar ;-)?

maandag, november 06, 2006 10:59:00 p.m.

 
Blogger Aaron said...

oud lied & ge hebt wel ne salsa gedanst he :p

donderdag, november 09, 2006 5:15:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home