PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

04 november 2006

Parti-Paris

Bij de buren:
"Zeg tot volgende week want ik zit vanaf zondag in Parijs"

"OOOOHHH gelukzak, gij moogt naar Disneyland!"

Bij de kapper kwam dezelfde reactie...

Voor alle duidelijkheid: ik ga NIET naar fucking Disneyland. Het aantal artikels dat ik op een week moet uitwerken is meer dan het aantal dat binnen enkele maanden voor mijn eindwerk moet klaar zijn. Hoe ik dat ga doen is me voorlopig onduidelijk, u hoort het wel in de loop van volgende week.

Ps: Mijn boekenkeuze van op de boekenbeurs doe ik later op de avond, later in de week of later volgende week (afhankelijk van de resterende tijd).

Labels:

9 Comments:

Anonymous sanderijn said...

*aaike*

zaterdag, november 04, 2006 10:08:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

hela! een beetje respect voor disneyland he pj! ;(

zondag, november 05, 2006 10:49:00 a.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

Veel plezier in Disneyland ;)
en doe de groeten aan Mickey!

zondag, november 05, 2006 6:36:00 p.m.

 
Anonymous sanderijn said...

Oh maar ik heb respect voor PJ. Veel zelfs. ;) Het was maar een uiting van medeleven... Geen aaike dan. :(

zondag, november 05, 2006 7:00:00 p.m.

 
Blogger Kristof said...

Have fun, ginder!
Mocht je tussen de schoolse opdrachten nog de tijd vinden voor een bezoekje aan Père-Lachaise, doe dan even de groeten aan Jim Morrison en Oscar Wilde, wil je?

zondag, november 05, 2006 7:11:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Goede oefening voor dat eindwerk, niet? ;-) Als je terug thuis op dat elan verdergaat, is je eindwerk in een twee drie klaar ;-).

maandag, november 06, 2006 10:56:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Je moet het ook wel juist zeggen he. Je kreeg een vrijstelling voor de buitenlandjournalistiek dus als je nu extra werk hebt omdat je toch meegaat is dat wel een beetje je eigen schuld...

woensdag, november 08, 2006 10:31:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

@sanderijn: thx
@Tine: Ik heb betere dingen in Parijs gezien dan de Mickey ;-)
@Kristof: ik heb enkel dingen gezien omdat ze in de buurt van een interview of culturele activiteit waren. Daar Jim en Oscar niet zo spraakzaam waren, heb ik ze gelaten voor wat ze waren ;-)

@Anonymous: Ik weet dat ik dat werk zelf gevraagd heb, maar mijn mening blijft dat het zwaar was/is en dit weekend nog zal worden.

Desalniettemin was het een geweldige week waarin ik veel heb bijgeleerd, een uitdaging.

vrijdag, november 10, 2006 8:05:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

desalniettemin.. wat een prachtig woord :)

zaterdag, november 11, 2006 10:57:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home