PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

23 november 2006

Perceptie Vs. realiteit (en een beetje sluikreclame)

Perceptie
Telenet-installateur: knap en snel
Coca-Cola man: sexy en bezweet

Realiteit
Beiden kalend en bierbuikje.

Meer?
Een 21-jarige blonde laatstejaarsstudent journalistiek. 1m94, blond kort haar, blauwe ogen. Danst salsa en gaat graag fitnessen.

Realiteit: PJ

Maar genoeg rond de pot gedraaid. Op een van mijn Msn-venstertjes stond vandaag 'een complete laptop voor 626 euro!' Tot zover perceptie...

realiteit: Celeron 1.4, 40Gb harde schijf, 256Mb ram, geen draadloos internet, geen Windows, office of antivirus aanwezig.

Voor wie de boodschap even kwijt is:

Celeron = slecht
1.4 = 0.6 te weinig
256MB ram = de helft te weinig
Geen draadloos = koop u maar een kaartje
Geen Windows/Office = kopiƫer spaar maar een paar honderd euro bij.
Prijs? 815.26 excl. verzendkosten.

Wie toch op zoek is naar een echte laptop, bij Gufra staan er voor ongeveer 800 euro. 016/44 71 11, call the guy & get a decent one!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

UPDATE: mijn De laptop die ik van mijn zus heb gekregen is 3 jaar oud en nog moderner dan het onding uit de advertentie. 500 euro, anyone?

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous sanderijn said...

Met knap en efficiƫnt zou ik al zeer content geweest zijn. Als hij snel is, is hij knap ook he. ;)

donderdag, november 23, 2006 8:17:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

hmm kleine bedenking: zou er eigenlijk iemand zijn die er op komt om blogs te zoeken op label en dan 'teknolodzjik' in te typen?

donderdag, november 23, 2006 9:24:00 p.m.

 
Blogger Splitscreen Sleeper said...

ofkors tine, waai doe joe douwt tet?

vrijdag, november 24, 2006 9:11:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

tet? zo'n vuile woordenschat, en dat voor een meester! tsss ik zal je quotering dus maar wat bijschaven..

zondag, november 26, 2006 7:43:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

@San: Snel heeft buiten Oost- en West-Vlaanderen niet die bijbetekenis ;-).

@Tine: Het is meer om mijn posts een beetje te sorteren.

zondag, november 26, 2006 10:20:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home