PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

10 november 2006

Terug!

Excuses voor deze late post. Ik ben niet in brand gestoken of voor dood achtergelaten in de metro, het internet werkte gewoon niet ter plaatse.
Vrees niet, mijn geklaag hou ik voor andere mensen. Uiteraard met de nodige argumenten ;-).

Deze week was ik
-Onder de indruk van de opera
-Geboeid door Fabrica
-Enorm productief
-Nog altijd niet productief genoeg

Sinds deze week ben ik
-Niet meer verliefd op Parijs, te duur, te veel.
-Wel verliefd op...
-Daar op volgend: van straat
-Onder de indruk van mijn eigen Frans
-Wijn gaan appreciëren
-Onder de indruk van de onderzoeksjournalistiek van drie klasgenotes die hier naar het schijnt ook regelmatig komen ;-).

Kort samengevat: Parijs is geen stad maar een belevenis...

Op geniale invallen en frustraties van het moment na, mag u hier tot maandag 10u niet te veel verwachten. Er wacht nog een pak schrijfwerk op mij, morgen ben ik vip-gast op Gamepower Expo en zondag verwachten ze mij terug op het werk.

à bientôt!

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Cherry Blossom Girl said...

Succes met die artikels van 8000 tekens die doen verbazen (zorg daarvoor hé ;-).

PS. Proficiat...

vrijdag, november 10, 2006 11:34:00 p.m.

 
Blogger Tine said...

*jaloers* wou dat ik eens kon krijgen wat ik wilde... maar toch proficiat inderdaad... gaat het niet allemaal makkelijker nu je een nieuwe inspiratiebron hebt? :)

zaterdag, november 11, 2006 10:55:00 a.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home