PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

08 januari 2007

I love the way you fart in the morning

Bij Just me gaat het over 'jezelf zijn'. Omdat mijn comment te groot werd, krijgt u hier zoals gewoonlijk mijn gedacht over het onderwerp.
--

Jezelf zijn is relatief. Ik ben altijd mezelf, maar op mijn werk ben ik een iets andere PJ dan op school of bij vrienden. Sommige mensen gaan zich ook niet 'helemaal' tonen uit beleefdheid of voorzichtigheid.

Zo raken minpunten elkaar na een tijdje en het botst dan net omdat je langzaam maar zeker meer jezelf bent.
Iedereen heeft wel storende kantjes, maar in relaties (partners, vrienden, familie...) is het de kunst van zelfs die dingen graag te hebben.

Om het in één vieze quote te omvatten, voor alle duidelijkheid volledig uit de 'lucht' gegrepen.

"I love the way you fart in the morning..."

Labels: , ,