PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

17 januari 2007

Ik wil...

Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie. Ik wil op vakantie.

Morgen, maar liefst nu. volgende week, maar liefst nu. Volgend weekend, maar liefst nu. Volgende maand, maar liefst nu. In de krokus, maar liefst nu. In de lente, maar liefst nu. in de paasvakantie, maar liefst nu. Vlak voor het hoogseizoen, maar liefst nu. In het hoogseizoen, maar liefst nu. Of in september? Maar liefst nu.

En ver weg als het kan.

Op een appartementje met zicht op zee.
Op wandelafstand van't café.
Alleen of met zen twee.
Op een leuke hollidee.

Rustig liggen op het strand,
met men billen vol met zand.
Zonder tv of zonder krant,
Ongestoord en licht verbrand.

Maar het blijft nog even wachten,
op examens en hogere machten.
Dus voorlopig enkel klachten,
en cocktails om pijn te verzachten.


Geloof het of niet, maar ik ben mezelf al aan het opjagen over een vakantie die er pas binnen negen maanden zit aan te komen.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous sanderijn said...

Een dagje niet hoeven blokken of even gewoon kunnen slapen zou ook al véél zijn. Of kunnen gaan winkelen zonder constant op je horlogen moeten kijken, of naar die film kijken die natuurlijk weer belachelijk laat gespeeld wordt. *zucht* Succes met de examens, PJ.

donderdag, januari 18, 2007 11:14:00 a.m.

 
Anonymous sanderijn again said...

PS: Horlogen moet natuurlijk horloge zijn.
"Hooray hooray, it's a holi- holiday" schiet nu in mijn hoofd dankzij uw rijmen-en-dichten-zonder-uw-gat-op-te-lichten. Great, da's dus voor de rest van de dag. :p

donderdag, januari 18, 2007 11:19:00 a.m.

 
Blogger PJ said...

Egenlijk mag ik niet klagen want...

Ik heb 1 examen op een vrijdag na de krokusvakantie. Voorbereiding zal deze keer geen geldig excuus zijn. Langs de andere kant werd het werk wel gecompenseerd door taken.
Ook succes met je examens gewenst San!

vrijdag, januari 19, 2007 2:35:00 p.m.

 
Anonymous annelien said...

nice one pj

maandag, januari 22, 2007 2:20:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home