PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

18 januari 2007

Weer-gezeik

Als er bomen op de baan vallen, is de apocalyps altijd nabij volgens sommigen.

Het Journaal (18 uur, Brussel)
"Het is de zwaarste storm in zeker tien jaar!"

Het Nieuws (19 uur, Vilvoorde)
"Het is de zwaarste storm in vier jaar!"

Zo ziet u maar hoe een onweer op een uur en een paar kilometer kan veranderen.

Om af te sluiten krijgt u nog de quote van mijn opleidingshoofd toen hij het artikel over de storm weigerde in onze krant.

"Storm, storm? Als er geen nieuws is, beginnen ze altijd over't weer te
zeiken, schrappen die boel!"

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Fery Vanhemelryck said...

waar komt uw krant eigenlijk uit? Ik wil die wel eens lezen.

Xiosmagazine is weer uitgesteld *-) echt om gek van te worden.h

vrijdag, januari 19, 2007 8:15:00 p.m.

 
Blogger PJ said...

Onze krant ligt/lag normaalgezien vanaf vrijdagochtend in de bib naast de anderen. Op Blackboard staat ze online bij het vak 'vreemde talen project' maar ik weet niet of andere studenten daar ook op kunnen inloggen.

vrijdag, januari 19, 2007 10:52:00 p.m.

 
Blogger AnnaStesia said...

Maar is het nu vier of tien jaar?
Ik voel mij bedrogen door de media! oh nee!

zondag, januari 21, 2007 3:19:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home