PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

04 februari 2007

And it just won't stop

Mijn computer werkt terug.
Mijn nachtelijke braak- en snotbuiten zijn overgegaan in een lichte snotvalling.

Coming up next: Mijn knalpot die in het midden van Aarschot city half loskomt. Op zich geen grote ramp, maar de andere helft die niet loskomt is minder leuk.

Na een half uur heen en weer trekken (wear gloves, that hot stuff), kwam de andere helft ook los, nu nog hopen dat mijn garagist het kan maken.

Dus... Moe thuisgekomen van het werk, een half uurtje onder de wagen gelegen, smaakpapillen negeren nog steeds lekker eten dus zet ik maar tv op.

Kanaal 2, Sex Inspectors
"De seksuele piek van de man is tussen 18 en 21 jaar."

Kort samengevat, het gaat met mij alleen maar bergaf.

Hoe was uw weekend?

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Sanderijn said...

Awel, ik ben op zoek naar een kot. Zegt ook genoeg? Zeker als daar nog aan toevoeg dat mijn ma al een lamp en dergelijke gekocht heeft terwijl ik nog steeds op zoek ben naar de huisvesting zelf...? *zucht*
On the other hand: ik heb wel gedaan met de examens en eindelijk een week vakantie! Nu jij weer. ;)

maandag, februari 05, 2007 6:49:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home