PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

01 februari 2007

And the streak continues...

Waar zat ik? Ohja, Pc naar de klo vaantjes, plots wonderbaarlijk hersteld en op een klein weekje back on track.

Geen halve dag later leek het alsof mijn nieuwe gsm ook de geest had gegeven. Aan en uit ging ie nog, maar daar stopte het. Gelukkig kreeg ik in de Proximus-shop, na het checken van mijn facturen en een half uur helpdeskvraagjes, een nieuwe simkaart. Op het eerste zicht geen nummers kwijt, al mis ik die van Kirsten Dunst en Tatiana Silva wel.

Ondertussen zijn we woensdagavond. De pc werkt, gsm werkt...

En ik ben snikverkouden.

De verhalen over plakkerig snot en versuft realiteitsbesef bespraak ik u. Maar het voelt aan alsof ik zeven Duvels op heb in combinatie met de kater van de dag erna.
Lichamelijke ongemakken terzijde ben ik bovendien ook niet meer te genieten. De enkele keren dat ik zo'n 24-uren ziekte heb -laten we hopen dat het bij 24 uren blijft,- frustreren me zo hard dat ik na dit tekstje rechtstreeks mijn bed in duik.

Adieu!
Hopelijk heb ik morgen interessanter gezever te vertellen.

Labels: ,