PJ's opinion. My side of the story, my 15 minutes of fame.

20 februari 2007

Gevonden: STAGEPLAATS

Journalistieke flexibiliteit ten top. Amper 30 uren nadat ik te horen kreeg dat Netwerk er onverwacht mee stopt, heb ik een nieuwe stageplaats!

Vanaf 19 maart (inderdaad beste klasgenootjes, een weekje later) begin ik bij Minoc Business Press, beter bekend als de uitgever van Clickx en PC Magazine. Specifiek zal ik vooral voor ZDnet.be schrijven. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik enorm opgelucht ben.

Nog meer goed nieuws? Ik het ook meteen een nieuw kot gevonden!

Nog nog nog meer goed nieuws? Vanavond is het Zichem Karnaval, allen daarheen!

Labels: , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Blij dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen PJ
bram

dinsdag, februari 20, 2007 8:48:00 p.m.

 
Blogger Cherry Blossom Girl said...

Amai PJ, quelle histoire!
Alvast veel succes op de nieuwe stageplaats. (Hou die flexibiliteit...!)

PS. Jammer van die goudvis...

woensdag, februari 21, 2007 10:21:00 p.m.

 

Een reactie plaatsen

<< Home